Ми цінуємо кожного нашого клієнта та прагнемо забезпечити вам комфортний і приємний досвід покупок. Наші умови повернення та обміну товару розроблені відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 року та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 року «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».

 Гарантії магазину

Ми гарантуємо відповідність товарів заявленим характеристикам та оригінальність продукції. У випадку невідповідності ви маєте право на повернення товару товару протягом 14 днів  згідно з умовами, викладеними нижче.

 Повернення товару належної якості

 Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання замовлення (не враховуючи дня покупки), за наступних умов:

  • товар не був у використанні та не має слідів експлуатації;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальні пломби та ярлики.
  • наявний оригінал розрахункового документа (товарний чек).

 Зверніть увагу!

У випадку якщо при розгляді вашої вимоги про обмін/повернення буде встановлено, що товар був в експлуатації, має будь-які дефекти (тріщини, подряпини, сколи, механічні пошкодження, за винятком прихованих виробничих дефектів), неповну комплектацію або не в оригінальній заводській упаковці, ми будемо змушені відмовити Вам у поверненні.

 Рекомендація: Будь ласка, ретельно перевіряйте товар на цілісність та відповідність замовленню під час його отримання.

 Повернення товару неналежної якості

 Згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом гарантійного терміну (який становить 14 днів) істотних недоліків, що виникли з вини виробника (продавця) або внаслідок фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи (за необхідності), ви маєте право на власний вибір вимагати від продавця:

  • повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • заміни товару на такий самий або аналогічний товар належної якості, наявний у продавця.

 Якщо Вам прийшов товар неналежної якості або Ви помітили сліди браку, напишіть будь ласка на  наш email: info@wobs.ua з поміткой БРАК.

  • прикріпіть фото на яких видно дефекти, фото упаковки і вміст посилки;
  • у листі вкажіть Ваш номер телефону і чекайте зв'язку з менеджером для уточнення ситуації.

 Зверніть увагу!

Товар  повертається за допомогою служби доставки «Нова пошта».

 Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

 Товари, що не підлягають поверненню

 Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994, затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Серед них, зокрема:

  • Парфумерно-косметичні вироби
  • Предмети сангігієни

 Рекомендація: Будьте особливо уважні при виборі цих категорій товарів!

Умови доставки при поверненні та обміні товару

(міжнародна доставка)

  • Якщо Ви отримали товар неналежної якості або вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки) вартість доставки товару назад оплачується нашим магазином.
  • У випадках повернення товаруналежної якості, послуги з доставки товару назад оплачуються відправником (покупцем).
  • При поверненні не отриманих посилокабо у випадку відмови від посилки належної якості після її відправлення, повернення сплачених за товар коштів здійснюється за винятком вартості доставки, мита, штрафів та інших додаткових витрат, пов'язаних з доставкою та поверненням посилки.

 При здійсненні міжнародної доставки наш магазин не несе відповідальності за:

  • накладання митних платежів;
  • вибір варіанту доставки (до відділення чи адресна доставка), який може бути запропонований службою доставки;
  • швидкість проходження митного контролю на території країни отримувача;
  • швидкість доставки поштовою службою країни отримувача.

 У випадку невдалої спроби доставки міжнародного замовлення (наприклад, через відсутність отримувача) вам необхідно самостійно зв'язатися зі службою доставки для узгодження повторної доставки або отримання посилки у відділенні.

 Зверніть увагу!

Якщо у вас є особливі побажання щодо оформлення міжнародної посилки, будь ласка, вкажіть їх у коментарі до замовлення під час його оформлення.

 У разі виникнення запитань з боку митних органів країни отримувача, ми готові надати необхідну інформаційну підтримку. Проте звертаємо Вашу увагу, що оформлення та отримання посилки є відповідальністю отримувача.