Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

 

Повернення товару можливе у випадках:

Ми завжди намагаємося зрозуміти ситуацію і зробити максимально все щоб Ви залишилися задоволені, співпраці з нами. Тому протягом 7 днів після покупки Ви можете повернути або обміняти товар якщо:

  • Ви отримали товар неналежної якості;
  • Вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки)

Умови повернення:

  • Товар не був у використанні і не має слідів використання;
  • Товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • Товар саме той, який був проданий нашим магазином.

 

Як повернути або обміняти:

Якщо Вам прийшов товар неналежної якості або Ви помітили сліди браку, напишіть будь ласка на email info@wobs.ua з поміткой БРАК. Прикріпіть фото на яких видно дефекти, фото упаковки і вміст посилки. У листі вкажіть Ваш номер телефону і чекайте зв'язку з менеджером для уточнення ситуації. Товар можна відправити службою доставки Нова пошта. Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад. Якщо Ви отримали товар неналежної якості або вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки) вартість доставки товару назад оплачуємо Ми в інших випадках відправник

 

При поверненні  не отриманих посилок або відмові від посилки належної якості повернення коштів здійснюється, за вийнятком,  вартості доставки, мита, штрафів та інших додаткових витрат пов'язаних із доставкою. При міжнародних доставках відправник не несе відповідальності за накладання мита, варіанти доставки (відділення чи адресна) яке може обрати служба доставки, швидкість проходження митниці або швидкість доставки пошти Вашої країни.  У разі виникнення запитань від митниці ми можемо допомогти, але оформлення отримання посилки може зробити лише отримувач. Якщо Ви маєте якісь побажання з оформлення міжнародної посилки, будь ласка, залиште їх в коментарі при оформленні замовлення. Якщо Вам була спроба доставки замовлення, а Ви не змогли її отримати то слід звернутись до служби доставки. Якщо посилка не вручена і повертається назад то повернення коштів відбувається після повернення посилки